Instagram hirdetés

Online marketing egyszerűen

Az Instagram hirdetéseket a Facebook hirdetéskezelőjéből indíthatunk, kezelhetünk. Ez egyelőre még egy meglehetősen új, kiaknázatlan terület, amelynek a használatával jelentős előnyre tehetünk szert a konkurenciával szemben.

Ugyanúgy, mint egy Facebook kampány esetében, Instagram hirdetésekkel is forgalmat terelhetünk a weboldalra. Megcélozhatjuk azokat, akik érdeklődtek korábban hasonló termékek, szolgáltatások iránt, mint amit mi kínálunk. Lehetőség van még azok számára is megjeleníteni a hirdetéseinket, akik korábban már like-olták az oldalunkat, vagy bármilyen aktivitást mutattak. Ezt hívjuk szaknyelven Remarketingnek. A Remarketingnek egy specifikusabb formája a Dinamikus Remarketing, amit webshopos esetében alkalmazunk. Ez azt jelenti, hogy azokat az embereket célozzuk meg, akik korábban jártak a weboldalon és a kosarukba válogattak termékeket, de végül nem jutottak el a vásárlásig. Ebben az esetben azokat és ahhoz hasonló termékeket tudunk megjeleníteni nekik újra, ösztönözve ezáltal őket, hogy befejezzék a vásárlást.

A célközönség kiválasztásánál érdemes többféle szempontot is figyelembe venni, mint például a nemet, korosztályt, érdeklődési kört, lakhelyet, hogy a lehető legrelevánsabb felhasználóknak jelenítsük meg a hirdetést, mert így az erre fordított összeg nem kidobott pénz lesz, hanem valóban arra szolgál majd, hogy a potenciális vásárlóink körét bővítse.

Instagramon a hirdetés megjelenítésére lehetőség van a stories-ban és a hírfolyamban egyaránt, de természetesen ezek nem egyformán konvertálnak, ezért fontos, hogy szakértő végezze az optimalizálást.

A szigorú optimalizálás nélkül ez a platform is észrevétlenül leszívhatja a befektett pénzt, ezért szükséges, hogy ezek a kampányok, hirdetések kellő hozzáértéssel legyenek kezelve.